sobota, 14 września 2013

Informacja!

Bardzo przepraszam, że ostatnio nic się nie pojawiło, ale nie mam czasu. Mam za dużo spraw na głowie, jednak mam nadzieję, że niedługo wszystko się ułoży. Na razie nie chcę zawieszać bloga, dlatego mam małe pytanko.
Czy pisać raz na jakiś czas takie krótkie oneshoty. (Bardzo bardzo krótkie. Niektóre mogą mieć 1000 słów, a inne 100)  Pojawiałyby się 1-2 razy na tydzień plus raz na dłuższy okres czasu jeden dłuższy oneshot lub rozdział do opowiadania.
Czy pisać tylko te dłuższe?

I jeszcze jedna rzecz. A mianowicie co z opowiadaniami ze scenami +18? Spróbować i coś napisać? I jak daleko mogę się posunąć?

8 komentarzy:

  1. 1. Spoko nie ważne jaka długość, ważne, że coś napisałaś - wena

    2. sceny +18 jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dziękuję za odpowiedź ^^
      Spróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie

      Usuń
  2. czasem napisz jakieś dłuższe, a czasem krótsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość stęskniłam się za Twoimi opowiadaniami, więc będę szczęśliwa nawet jeśli oneshot miałby 30 słów :D A co do scen +18... To zależy od Ciebie, czy czujesz się gotowa. Jeśli nie, to poczekam, aż nadejdzie taki moment. Nie zmuszaj się do tego. Pozdrowionka~ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się stęskniłaś? Jejku dziękuję!
      Dobrze więc przygotuj się na takie króciutkie wpisy.
      Dziękuję za komentarz, postaram się szybko coś naskrobać ^^

      Usuń
  4. SCENY +18! TO PEWNE, ŻE SIĘ ZGADZAM ><!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK
      Zapamiętam to sobie i mam nadzieję, że już nie długo takowe się ukażą

      Usuń