sobota, 28 września 2013

Drrr-007

Mężczyźni byli gotowi do akcji. Teraz omawiali ostatnie detale dotyczące ich planu. Musieli wszystko dopracować, gdyż nie było tam miejsca nawet na najdrobniejsze pomyłki.
-Dlatego wy zaatakujecie z punktu A, wtedy my przejmiemy grupę w punkcie C i dzięki temu zyskamy paczkę...-Tłumaczył ciemnowłosy.
-Izaya, gnoju zamknij się! Nie potrzebny nam twój głupi plan, tracimy tylko czas.-Zdenerwował się blondyn. Nie lubił działać z godnie z nakazanym wzorem. Zawsze, gdy sytuacja wymykała się z pod kontroli musieli zmieniać plan działania. Dlatego wolał iść na żywioł.
-Z całym szacunkiem Shizuś, ale nie będziemy się na nich rzucać bez tego oto planu. Nie jesteśmy neandertalczykami by się okładać maczugami...upsss patrzac na ciebie i twój niski iloraz inteligenci to jednak zaczynam powątpiewać w moją tezę.-Odparł brunet wyginając usta w wrednym uśmieszku. Nie chciał się kłócić przed operacją, ale denerwowanie Hejwajimy było jego ulubioną zabawą. Po prostu nie mógł sobie odmówić tej przyjemności.
-Izzayaa!-Krzyknął blondyn po czym zamachnął się i uderzył swojego kompana w głowę pistoletem, który przez cały ten czas spoczywał w jego dłoni.
Brzdęk!
Rozległ się dźwięk tłuczącego się szkła, a następnie rozbrzmiał melodyjny śmiech jednego ze szpiegów.
-Hahaha nie potrafisz mnie trafić z takiej małej odległości? Hahaha! Shizuś rozbawiłeś mnie.-Śmiał się czerwonooki wycierając wierzchem dłoni łzy śmiechu.
-Shinra, wszystko w porządku ?- Spytał złotooki swojego towarzysza, który trzymał się za obitą łepetynę.
-Moje okulary się potłukły, ale i tak dobrze, że nie rozwaliłeś mi głowy.-Westchnął rozmasowując obolałe miejsce. Po chwili uklęknął przy szczątkach swoich szkiełek i pogrążył się w żałobie.-Jak ja teraz będę działał, przecież nic bez moich okularów nie widzę! AAAA Izaya jak mogłeś?
-Wiń Shizusia nie mnie.-Odparł brunet.
-Izaya znowu zaczynasz ?
-Zamknijcie się! Mamy misję.-Powiedział mężczyzna, który dotychczas stał z tyłu i nie mieszał się w bójkę. Jednak czas ich gonił dlatego musiał zainterweniować.-Shinra uspokój się. Przecież i tak miałeś założyć soczewki więc zrób to i nie marudź.
-Ech masz rację, Kadota.-Mruknął brunet po czym wyjął z kieszeni małe pudełeczko, w którym znajdowały się szkła kontaktowe. Włożył je do oczu, pomrugał chwilę, a kiedy uznał, że wszystko w porządku dodał.- No to ruszajmy! 
-Jak ja nienawidzę przemocy-Westchnął Shizuo, który załadowywał swoją broń.
-Właśnie zauważyłem...-Mruknął Kishitani i ostatni raz spojrzał na, leżące na ziemi. kawałki rozbitego szkła.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny króciótki oneshot. Mogę powiedzieć iż jest to tak jakby zwiastun mojego przyszłego opowiadania. Jednak jeszcze minie sporo czasu nim napiszę pierwszy rozdział.
Skąd taki pomysł?
Proszę o to link. Zainspirowała mnie ta piosenka i ten fanart.
Ps:. Czy to z tyłu to pianino?
http://www.youtube.com/watch?v=l9LCd9fvJMI

13 komentarzy:

  1. Znowu pierwsza~! ^^
    Świetnie się zapowiada! Ciekawy miałaś pomysł :D Czekam z niecierpliwością na kolejne części :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh racja ponownie zajęłaś pierwsze miejsce. XD
      Dzięki, że tak uważasz, ale jeszcze nie mam pełnego zarysu fabuły dlatego następne części nie pojawią się zbyt szybko.

      Usuń
  2. kiedy dodasz coś z erenxrivaille ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż na razie piszę opowiadanie z tym paringiem, jednak nie wiem kiedy wstawię następny rozdział bo w ogólnie nie mam czasu. Jednak dobrze, że piszesz postaram się jak najszybciej coś opublikować.^^

      Usuń
  3. Świetne. Naprawdę świetne i zgadzam się z pomysłem na kolejnymi rozdziałami tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się jak najszybciej napisać kontynuacje, ale to trochę potrwa.

      Usuń
  4. Hmm... Fajne, naprawdę spoczko <3 Mnie odpowiada <33
    I też protestuję przed zatrzymaniem tego opka na pierwszym rozdziale ><! I choćby drugi rozdział miał liczyć 10 słów, masz rozkaz go napisać, poprawić błędy i DODAĆ W JAK NAJKRÓTSZYM CZASIE! Rozumiemy się, czy wyraziłam się wystarczająco jasno, pani Autorko?! Hmm?!
    Serio, to na prawdę czekam...tu już od godziny i resetuję stronę czy nie doszło coś nowego.
    Wrrr... Pisaj, pisaj, pisaj, inaczej będziesz się musiała obawiać wściekłej mnie, jeszcze zdobędę twój adres i numer PayPala XD! *bierze tasak z półki w kuchni*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam o pani! Dx Nie spełniłam twych żądań, jednak proszę! Odłóż ten jakże ostry i niebezpieczny przedmiot! Obiecuję się poprawić!
      Hah..mam nadzieję, że nie jesteś aż tak wściekła..^^" postaram się napisać..chociaż miałam w planach, co nie ukrywam, usunąć ten ff.. >.>' no ale...dobrze..jak znajdę czas to poprawię błędy i będę kontynuować..mam nadzieję. Heh ^^" *patrzy z niepokojem na tasak*

      Usuń
  5. Maszfajne podejście do tematu,oby tak dalej :D Przy okazji zapraszam do siebie http://shit-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję! >///<
      Już zaraz sprawdzę! Dziękuję za zaproszenie xD

      Usuń
  6. Witaj,
    trafiłam tutaj kilka dni temu, jeszcze mam kilka tekstów do przeczytania, ale to nadrobię, wspaniale piszesz, historie są bardzo ciekawe..... no i mam pytanie będziesz kontynuować opowiadanie „wróciłeś”?
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że trochę zagościsz tutaj. I eh..*wzdycha* nie wiem. Planowałam usunięcie tego ff. Dlatego ciężko mi odpowiedzieć. Zobaczymy. Jak znajdę czas to przeczytam to jeszcze raz i zobaczę czy mam jakieś pomysły odnośnie kontynuacji, bo nie ukrywam było to tylko, że tak powiem próbne opowiadanie więc nie miałam większych ambicji związanych z nim.
      Jeszcze raz dziękuję i równiż pozdrawiam Cię droga Basiu!

      Usuń
  7. Ow troszkę za późno, no ale zdarza się. Dziękuję, za tą nominację. ^^"

    OdpowiedzUsuń