środa, 10 kwietnia 2013

Naruto tom 64

NIestety to znowu zwyczajny informacyjny wpis.Jednak nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam to napisać.
Może nie którzy słyszeli o tym, że 04 kwietnia został wydany kolejny tom mangi Naruto, a jakże! Nazywa się "Dziesięcioogoniasty", ale najbardziej interesująca jest okładka...zapraszam pod ten Link.
Myślę, że nikomu nie zaspoilerowałam, a jak tak to przepraszam!
Mam wielką nadzieję, że to tylko zwykły nic nieznaczący gest trzymania się za rękę z przyjaciółką bo niestety nienawidzę Naruhina.
A jak wasze reakcje po ujrzeniu tej okładki?

6 komentarzy:

  1. Tak jak ty mam nadzieję że to tylko oznaka przyjaźni. Osobiście, również nie mogę znieść NaruHiny, więc dla mnie taka opcja mogłaby się skończyć, końcem z Naruto... ;/ Tego nie chcę więc mam wiarę że Kishimoto nam tego nie zrobi. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację miejmy wiarę i nadzieję.
      Uważam, że najlepiej by było by Naruto został sam bo zawsze ktoś będzie nie zadowolony

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh. Juz wole aby bylo naruhina, niz nasusaku.. A jak kurwa bdz sasusaku to chyba popelnie harakiri. Nie mam nic do hentai, ale na serio, jezeli bdz naruto z hinata, to kishimoto zrobh nam wielka kzywde. No cuz, takie zycie, jezeli to prawda, to jakos bedziemy musieli to przezyc. A jak na razie, trzymamy kciuki ze nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mogę ci towarzyszyć, a nawet ukrócić twe męki poprzez ścięcie głowy...chociaż mam czasem skłonności sadystyczne, lecz powinna odlecieć jednym uderzeniu. ^^
      Ja po tobie będę, tylko kto wtedy mi pomoże jeśli zrobię cięcia?

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń