wtorek, 9 kwietnia 2013

Krótka Uwaga

Przepraszam za tą przerwę.Wyjaśnie powód w następnym wpisie.
Tutaj chce zadać pytanie odnośnie tego co właśnie tworzę.
Zaczełam pisać pewnien oneshot i już miałam go skończyć, sprawdzić i wstawić w poniedziałek, jednakże pozmieniałam wiele rzeczy i teraz jest on dość długi. Na chwilę obecną ma ok tyle słów co Narusasunaru wspomnienia, a ja jestem gdzieś w środku.Dlatego pytam się czy lepiej podzielić to na pare części i jedną dodać już dziś/jutro/pojutrze czy poczekać do weekenedu i napisać jedną straaasznie długą.
Jeżeli nie dostanę żadnej odpowiedzi wtedy nie dzielę i zostawiam tak jak jest.

2 komentarze:

  1. ah, jeszcze tu nie komcialam.. Przepraszam, ale mialas wylaczna funkcje publicznego dodawania komentarzy czy jak to tam sie nazywa.. W niedalekiej przyszlosci skomciam wszystkie noteczki ktore u cb przeczytalam.. A teraz co do opka. Podziel go na 2 czesci, bo bdz za dlugi.. A teraz druga sprawa. Twoje zamowienie juz zrobione... another-happines.blog.pl zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to podzielę i już dziś dodam. Teraz się modlić by nie zapomniała mej wizji przy następnym parcie.
      To teraz idę odwiedzić twojego bloga(Muahaha strzeż się!)
      Dziękuję za powiadomienie i oczywiście za komentarz. :3

      Usuń